Szanowni Państwo!
Chciałbym poinformować Państwa, że dziś 17 marca 2003 rozpoczęła się akcja Heineken Thirst, która jest częścią światowego programu Heineken Music.
Heineken Thirst to konkurs mający na celu poszukiwanie i promowanie nowych, młodych talentów światowej sceny klubowej- tzw. didżejów (DJ). Konkurs wykorzystuje doświadczenie i udział Paula Oakenfolda, najlepszego didżeja na świecie. Marka Heineken na świecie i w Polsce pragnie kształtować muzykę współczesną w taki sposób, aby stała się ona bliższa naszym młodym polskim konsumentom. Młodzi didżeje mogą przygotować swoje nagrania i wysłać je pocztą lub przez Internet na stronę www.heinekenmusic.pl. Jury wyłoni najlepsze propozycje i zaprosi ich autorów do półfinałów, które odbędą się:
9.05 Kraków
10.05 Warszawa
16.05 Gdańsk
17.05 Poznań
Dodatkowo do półfinałów zostanie wybrany jeszcze jeden didżej poprzez głosowanie w Internecie.
Zwycięzcy zostaną zaproszeni do finału. Finał będzie miał miejsce 6 i 7 czerwca w Warszawie. Pierwszego dnia finału didżeje zagrają swoje utwory. Drugiego dnia zwycięzcę wyłoni jury składające się z ekspertów muzycznych włącznie z Paulem Oakenfoldem. W tym samym dniu polski zwycięzca w nagrodę zagra z Paulem Oakenfoldem.
Heineken Thirst będzie wspierany poprzez kampanię reklamową w MTV, Radiostacji, a także w wybranych czasopismach. Komunikaty pojawią się też w kanale horeca, gdzie koncentrujemy się na budowaniu naszej marki. Thirst oraz Heineken Music będą również wspierane i promowane przy pomocy naszej nowej, poświęconej muzyce strony www.heinekenmusic.pl., która jest także dostępna przez nasz intranet.
Fani muzyki klubowej mogą się tam zarejestrować w celu uzyskania najświeższych wiadomości o programie. Na stronie można znaleźć materiały o jego poszczególnych etapach oraz informacje o imprezach.
Ta globalna inicjatywa Heineken Music odkrywająca najbardziej obiecujące talenty didżejowskie na naszej planecie odgrywa istotną rolę i ukazuje, w jaki sposób Heineken zbliża się do naszych młodych konsumentów i pozwala im cieszyć się naszym produktem w miłej, niezwykłej i niezapomnianej atmosferze