Wojo
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2005/08/25
Wiadomości: 1039
|
|
« : 15-01-2006 20:01:54 » |
|
Lubicie klasykę dobrych horrorów?Ja tak,chociaż tych naprawdę dobrych nie jest za dużo.Mnie się podobają Laleczka Chacy,Koszmar z ulicy wiązów,Martwe Zło -DZIKA ŚMIERĆ {TO SAMO}.Szukam takiego filmu jak HELLRAISER prawdopodobnie jest 5 częśći.Jeżeli ktoś posiada proszę dac znać. A chciałbym poznać jakie filmy z gatunku horroru jest dla was najbardziej przerażający,straszny po prostu co by scie polecali?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wojo
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2005/08/25
Wiadomości: 1039
|
|
« Odpowiedz #1 : 15-01-2006 21:01:24 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Martyna_18
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline Debiut: 2005/12/08
Wiadomości: 615
Muzyka lat 80., literatura, motoryzacja
|
|
« Odpowiedz #2 : 15-01-2006 22:01:17 » |
|
Ja tam lubię "Koszmar z ulicy Wiązów"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Fligu
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2003/08/13
Wiadomości: 255
|
|
« Odpowiedz #3 : 15-01-2006 22:01:36 » |
|
Generalnie jestem fanem horrow - ostatni ktory wywolal na mnie duze wrazenie to : Czerwona róża Z dziennika Ellen Rimbauer na podstawie ksiazki Stephen King ktory jest nazywany Mistrzem horroru, dobre filmy to The Blair Project zwlaszcza czesc pierwsza - robi duze wrazenie, cala seria Hellraiser, The Thing (Kurt Russell), generalnie mozna naciagnac i podac takze takie tytuly jak : cala serie Alienow (Sigourney Weaver) oraz klasyke Koczmar z Ulicy Wiazow, DZIECKO ROSEMARY
polecam takze film Polanskiego z 1967 roku : Nieustraszeni pogromcy wampirów. ktory traktuje ten gatunek w sposob ironiczny
pozdr
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Fligu
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2003/08/13
Wiadomości: 255
|
|
« Odpowiedz #4 : 15-01-2006 22:01:50 » |
|
jestem otwarty na propozycje
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Fligu
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2003/08/13
Wiadomości: 255
|
|
« Odpowiedz #5 : 15-01-2006 23:01:47 » |
|
VAN HELSING OD Zmierzchu do Świtu Q.Tarantino J Clooney
RING 1, 2 - wersja JAPOŃSKA ktora jest zdecydowanie lepsza niz Amerykanska
DARK WATER - JAPOŃSKI - kolejny klasyk japonskiego horroru
EGZORCYSTA
INNI - z Nikol Kidman
Wioska przeklętych - Gatunek: science fiction Reżyser: John Carpenter
The Thing - jak wyzej
BLAIR WITCH PROJECT 1,2
ODWIECZNY WRÓG C ZERWONA RÓŻA - STEPHEN KING
OPOWIEŚCI Z CIEMNEJ STRONY - STEPHEN KING
RESIDENT EVIL
DOG SOLDIERS
NOCNE ZŁO - STEPHEN KING
Braterstwo wilków - Monica Bellucci
TEKSAŃSKA MASAKRA PIŁĄ MECHANICZNĄ
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wojo
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2005/08/25
Wiadomości: 1039
|
|
« Odpowiedz #6 : 15-01-2006 23:01:17 » |
|
Pamiętam jeszcze taki film produkcjii francuskiej,dziecko o niezwykłych zdolnościach,jakaś lalka człowiek nagatynwna postać{bałem się jak jasna cholera jak jakiś czas po obejrzeniu tego filmu bedąć dzieckiem widziałem człowieka prawdopodobnie chorego ,nie jestem w stanie podac pułci ,ale wyglądał jak ta lalka człowiek-to były emocje,zmieszany byłem}No cóż tytułu nie pamiętam,pamietam niewielkie skrawki wiem że było coś tam w szkole,zaraz jak się nie mylę to był tytuł JOY ...musiał powstać w końcu lat 80 a przecież kto zna lepiej lata 80 jak wy? No cóż mi sie bardzo podobał ten film czy jest jakaś osoba która kojarzy film JOY prod.francuska rok ok 1989,niestety prawdopodobne mogę się mylic co do tytułu.Wtedy oglądałem go na video.Prawdopodobnie nic wam to nie mówi ale to był film!!! Pozdro
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wojo
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2005/08/25
Wiadomości: 1039
|
|
« Odpowiedz #7 : 15-01-2006 23:01:58 » |
|
O te wszystkie widziałem kolego Fligu są na poziomie.A oglądałęś Martwe zło 1,2,Armia ciemności cz3? I kończy się tak jakby miała być cz4 ale nigdy się z takową nie spotkałem.To jest 1cz horror 2cz komedio horror 3cz komedia z dreszczykiem tak bym określił.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Muza
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline Debiut: 2002/05/24
Wiadomości: 598
Mike Mareen,Laserdance
|
|
« Odpowiedz #8 : 16-01-2006 00:01:05 » |
|
Nie ma 4 czesci Evil Death,a co do Hellraiser'ów to jest ich az 8 . 2 ostatnie są z roku 2005 Hellraiser Hellraiser 2 - Hellbound Hellraiser 3 - Hell on Earth Hellraiser 4 - Bloodline Hellraiser 5 - Inferno Hellraizer 6 Hellraiser 7 Deader Hellraiser 8 Hellword
Lista nowszych horrorów z mojej kolekcji The Fog 2005 - Mgła Egzorcizm Of Emily Rose The Descent Boo! Doom The Cave - Jaskinia Nocnyj pozór - nocna straz ALIEN VS PREDATOR ALONE IN THE DARK BOOGEYMAN CONSTANTINE CREEP - LĘK CURSED - PRZEKLĘTA DARK WATER FATUM DARKNESS - CIEMNOŚC DEVOUR - POŻARCI EVIL REMAINS EXORCIST THE BEGINNING - EGZORCYSTA POCZĄTEK FRANKENFISH HAUTE TENSION HOUSE OF WAX - DOM WOSKOWYCH LAND OF THE DEAD ONE MISSED CALL 2 PREMONITION RESIDENT EVIL 2 THE AMITYVILLE 2005 THE DEVILS REJECTS - BĘKARTY DIABŁA THE GRUDGE - KLĄTWA THE RING 2(USA)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wojo
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2005/08/25
Wiadomości: 1039
|
|
« Odpowiedz #9 : 16-01-2006 00:01:53 » |
|
Jeszcze inaczej -NAJSTRASZNIEJSZY WASZ FILM który oglądaliście w życiu? Muj- JOY {jak dobrze pamiętam}UUUUUUAAAAAAAAAA:D
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Fligu
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2003/08/13
Wiadomości: 255
|
|
« Odpowiedz #10 : 16-01-2006 00:01:12 » |
|
zdecydowanie pierwsza czesc Alien - extra klimat - rewelacyjny film
na drugim miejscu to Heilraiser
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
eMAR
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline Debiut: 2005/08/27
Wiadomości: 522
|
|
« Odpowiedz #11 : 16-01-2006 00:01:15 » |
|
Generalnie rzadko oglądam horrory ale "Martwe zło 2" - uwielbiam - zwłaszcza za scenę walki Asha za własną dłonią ("A Farewell to The Arms" he he). Inna seria, do której często wracam to "Koszmar z ulicy Wiązów" (Freddy to mój ulubiony bohater komediowy ). Fajnie było zobaczyć Freddiego na dużym ekranie (i częściowo w trójwymiarze) po latach oglądania z VHS gdy w 1991 roku pierwszy raz trafił do nas do kin w części szóstej - "Koniec koszmaru". Czekam na polskie wydanie DVD całej serii (divx itp. to nie jest alternatywa dla mnie).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
eMAR
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline Debiut: 2005/08/27
Wiadomości: 522
|
|
« Odpowiedz #12 : 16-01-2006 00:01:08 » |
|
Z serii "Obcych" za klimat zdecydowanie najbardziej cenię "Jedynkę" - reszta to już kino akcji. Generalnie całą serię oglądałem chronologicznie w kinie (na "Jedynkę" byłem 'przemycony' - miałem wtedy ok. 11 lat). "Hellraisera" uwielbia mój kumpel, namawiam go na zakup 'kostki' z pakietem płyt DVD - wtedy obejrzę i ocenię (ja kupiłem za to "Alien-Quadrilogy").
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wojo
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2005/08/25
Wiadomości: 1039
|
|
« Odpowiedz #13 : 16-01-2006 01:01:53 » |
|
Ciekaw scenka z tą ręką ale przedewszystkim dobrze zrobiona technicznie.To dośc stary horror i jak na tamte czasy przebija nawet swpółczesne plagiaty z tą właśnie sceną,nie raz widziałem jak w spółczesnych horrorach {walczyli} ze swoją ręką-żałosne! To jednak był horror klasyka.Przyznam się że co jakiś czas odlądam te 3 części.... Co do FRediego tego mniej śmiesznego...to w telewizji nie wszystkie częsci były puszczane 2,albo 3 to znam prawię na pamięć .Ale jak się nie myle to było 6 części.Jednak tamte 3 nie puszczali w telewizji dziwne....Fajnie było by mieć wszystkie częsci. PS Świetnym filmem był DOM cz1, a 2 jeszcze lepsza {HAUSE} Ta druga część z tą czaszką dająca nieśmiertelność temu kto ją zdobędzie,elementów komedii teżnie zabrakło -FILM WYPAS!!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Pkmodern
Forumowicz
Pomocna dłoń: +1/-0
Offline Debiut: 2005/07/13
Wiadomości: 314
Brzmienie Bohlena
|
|
« Odpowiedz #14 : 16-01-2006 07:01:42 » |
|
W mojej kolekcji DVD Horrory zajmują szczególne miejsce, bowiem odkąd pamiętam uwielbiałem ten gatunek filmowy. Na mnie najlepszym horrorem jaki wywarł w moim życiu niezapomniane wrażenie jest "POLTERGEIST 1 - DUCH" - jest to o tyle szczególny film, iż jako dziecko byłem na nim w kinie - 1983 rok!!! Moja znajoma wpuszczała na salę kinową więc mnie udało się na ten film dostać, mimo że do wieku od którego był dozwolony kilka latek mi brakowało. Na filmie bałem się okropnie, aż ciarki mnie i dziś przechodzą. Jednym słowem ten film odchorowałem - poprostu na drugi dzień dostałem wysokiej temperatury i cały tydzień nie chodziłem do szkoły i żaden lekarz nie wiedział co mi dolega. Ale od tego wydarzenia, ta atmosfera tego filmu z nawiedzonym domem, i dziewczynką którą zły duch próbuje zdobyć. To były czasy... Pozdrawiam!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mobor
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline Debiut: 2005/09/01
Wiadomości: 359
|
|
« Odpowiedz #15 : 16-01-2006 08:01:11 » |
|
Ale dziwne ze umknął Wam wspaniały cykl "Piątek 13ego" Jest to mój ulubiony rodzaj horroru. Do tego mozna dorzucic jeszcze Taksanską Masakrę Piłą Mechaniczną oraz wszystkie 3 części OMEN'a Choć Omen nie jest typowym horrorem. To raczej ekranizacja Apokalipsy poświęcona początkowi końca naszych czasów...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Fligu
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2003/08/13
Wiadomości: 255
|
|
« Odpowiedz #16 : 16-01-2006 13:01:51 » |
|
Co do filmu Omen moge sie zgodzic jest dobry a nawet bardzo dobry ale piatek 13 stego raczej horror klasy B, prawde mowiac malo jest dobrych filmow wiekszosc to produkcje kina klasy B na niektore C
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mobor
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline Debiut: 2005/09/01
Wiadomości: 359
|
|
« Odpowiedz #17 : 16-01-2006 14:01:45 » |
|
w "Piątku" podoba mi się przede wszystkim klimat ...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
eMAR
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline Debiut: 2005/08/27
Wiadomości: 522
|
|
« Odpowiedz #18 : 16-01-2006 14:01:38 » |
|
Pkmodern świetnie, że mi przypomnałeś o "Poltergeist" - mam te same wspomnienia z pierwszego pobytu na nim w kinie (tyle, że się nie pochorowałem). Cżęsto przypominam go sobie oglądając na TCM. Muszę dodać, że dla mnie ten film miał jeszcze dodatkowy smaczek. Od 80tego roku jestem fanem "Star Wars" i na tym filmie oczy mi latały jak patrzyłem na wystrój pokoju dziecięcego: plakat z Vaderem, lampa przy łóżku w kształcie jego głowy itp. Z filmów z początku lat 80tych niezłe wrażenie wywarł na mnie także "Saturn 3", który jest połączeniem thrillera ze science-fiction. Na długie lata zapamiętałem dźwięk jaki wydawał zbliżający się cyborg-psychopata , no i oczywiście Farrah Fawcett (orginalny 'aniołek Charliego') w negliżu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wojo
Forumowicz
Pomocna dłoń: +0/-0
Offline
Płeć: Debiut: 2005/08/25
Wiadomości: 1039
|
|
« Odpowiedz #19 : 16-01-2006 14:01:23 » |
|
Sorki ale PIĄTEK 13 to chyba NIEUDANA PARODIA HORRORU.Horror to musi być horror aż się robi w majty ze strachu OOO.Ten film jest dobry dla osób mających problemy ze spaniem,mnie też się nie podoba.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|